Re: [ot] info o włączonym CapsLocku

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun, 3 Feb 2013 02:10:41 +0100

artiun in news:510d7afb$0$26699$65785112_at_news.neostrada.pl
[............]
> Nie za bardzo rozumiem, jak wygląda to co w końcu osiągnąłeś.

inaczej niz planowalem, lepiej;
przy wł CLock pojawia sie w tray, tuz przy zegarze, ikona, firmowo jest
wyblakła, zamienilem na max czerwona i nawet slepy dojrzy, ze ma wł CLock :)
poki co - dziala ok.

> W AutoIt wystarczy takie coś:
> While 1
> Local $State = DllCall( "user32.dll", "long", "GetKeyState", "long",
> 0x14 ) ; CapsLock
> If $State[0] = 1 Then
> ToolTip( "CapsLock" )
> Else
> ToolTip( "" )
> EndIf
> Sleep( 10 )
> WEnd
> Przy włączonym CapsLock, pokaże toolTip przy kursorze myszki, przy
> wyłączonym ToolTip znika.

Ja to sie programowaniem nie zajmuje,ale domyslam sie, ze musze miec w
systemie najpierw interpreter dla AutoIt - autoit3.exe. No to ja takiego
cuda nie mam.
A powyzszy skrypt, to co? zapisac jako txt i potem plikowi nadac rozszerz
.au3? I co dalej? autostart -> interpreter odczyta?
tak tylko pytam.
bo chyba juz zostane przy iKeyWorks.
ale gdyby byl jakis banalny skrypt dzialajacy z identycznym efektem jak
iKeyWorks, a wszystko nie wymagalo nic ciezszego niz iKeyWorks (ktore i tak
malo wazy), to why not?