Re: W8 - bezsensowne okna w tle

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sat, 2 Feb 2013 14:17:22 +0100

>Co do Outlooka to prawda. Łatwo jest to odtworzyć na gołym systemie. Tu i
>tak nic nie zdziałam gdyż to jest "by design" - jak wspomniałeś. Trzeba
>zgadywać co jest w oknie dialogowym pod spodem i ubijać procesy bo tak W8
>ma.

Nic takiego o Outlooku ani W8 nie pisałem.

>Ale nie tylko o Outlooku pisaliśmy. Pasek zadań otwiera mi się w tle raz na
>jakiś czas - to najbardziej wkurza bo w tym "trybie" programy typu menu
>definiowane SertPointa tracą focus klawiatury i tylko myszką są dostępne.
>Czasem mam parę dni spokoju a czasem parę razy dziennie muszę pasek
>odgrzebywać. Tak więc musiałbym coś odinstalować, parę dni pracować i
>dopiero wtedy wnioski wyciągać. Potem kolejny program i znów parę dni itd.
>
>Pytanie jak pracować na systemie bez programów? :-D Po miesiącu okazałoby
>się pewnie, że wszystko mam odinstalowane a usterka nadal występuje :-D

Zwykłe programy nie powodują tego zachowania. Podejrzane są te które
instalują dodatki do Eksploratora lub dopisują się do autostartu systemu
więc pisanie o systemie bez programów to przesada. Zresztą wystarczy że
będziesz je regularnie aktualizował. Kiedyś ten błąd zniknie.

--
Piotr Borkowski