Re: W8 - bezsensowne okna w tle

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Thu, 31 Jan 2013 17:59:43 +0100

>2010 i jakiekolwiek pluginy Adobe, Kaspersky, WinZip itp. ProponujÄ™ ten
>ostatni bo najłatwiej go zainstalować i usunąć. Jest w nim dodatek ZipSend.
>Jeśli zostawisz w nim opcję przesyłania większych załączników na serwer bez
>ustawienia loginu/hasła, to w chwili wysyłania powiadamia Cię o
>konieczności skonfigurowania konta do tego celu. Inne pluginy też się tak
>zachowujÄ…, czyli "by new pathological design" otwierajÄ… siÄ™ pod oknem
>rodzicem.

Sprawdziłem na przykładzie ZipSend i Outlooka 2013 (różnica wersji
prawdopodobnie nie ma znaczenia):
http://img201.imageshack.us/img201/5213/screenshotvcs.png
Jak widać działa prawidłowo. Przy okazji mała korekta. Okno pluginu jest
oknem modalnym więc ono powinno się pokazywać zawsze nad rodzicem.

>Zresztą nie tylko Outlooka to dotyczy. Co chwilę mi się to w różnych
>aplikacjach przytrafia choć całe szczęście - nie są to komunikaty modalne.
>Muszę wtedy po kolei minimalizować okna aż mi się odsłoni komunikat. Jeśli
>komunikat jest modalny - to kaplica. Wtedy tylko ubijanie procesów zostaje.

Ano właśnie, okna modalne tak się nie zachowują. Coś[1] w twoim systemie
powoduje ten błąd.

1. jakiś dodatek eksploratora, program startowy bądź tweak rejestru.

--
Piotr Borkowski