Re: Podejrzany komunikat WinXP/Avast7

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Thu, 31 Jan 2013 04:22:33 +0100

U¿ytkownik "OMSON" <omson_at_interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Anerys ...napisa³(a):

> W Process Explorerze bada³em to do¶æ d³ugo i wszystko siê zgadza³o.

Czyli widaæ, skutecznie ubi³e¶ gada. Sprawd¼ jeszcze kilka razy netstat, czy
nie poka¿e czego¶ dziwnego.

> My¶lê, ¿e jak do koñca tygodnia komunikat siê nie pojawi, mo¿na to olaæ.
> :)

W rzeczy samej.

--
Pod ¿adnym pozorem nie zezwalam na wysy³anie mi jakichkolwiek reklam,
og³oszeñ, mailingów, itd., ani nawet zapytañ o mo¿liwo¶æ ich wysy³ki.