Re: zmiana uprawnień użytkownika winXP

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Wed, 30 Jan 2013 04:30:16 +0100

Użytkownik "Kudłaty Konservateesta" <nie_at_podam.com.pl> napisał w wiadomości

> Jak czegoś szukam w guglu, to zwykle trafiam na wątki odsyłające do gugla.
> Kurwa.

Cóż... niestety, szum informacyjny rośnie ostro, coraz trudniej trafić na
coś konkretnego, jak kiedyś trudnym było szukanie, gdzie aby dorwać
informację trzeba było prześledzic 10-100 linków, tak dziś łatwe, to z 1000
conajmniej, a i tak częściej jednak siana jest bliżej nieokrślony
pierdylion. Sianko to dla zwierzątek może dobre, albo w lecie turystycznie
pobruszać nieco z dziewoją swoją. Coraz gorzej, jutuba, gugiel, wrzuta...
kurwa, szukałem jednej konkretnej piosenki z lat 80. polskiej. NI CHUJA za
przeproszeniem. A... żeby na zapytanie była odpowiedź "nic nie znalazłem" I
MIEĆ OPCJĘ podpowiedzi, wyłaczalną, to wrzuciłem pytanko, wywaliło mi kilka
tysięcy gówna, ale ani jednego czego szukam. Nawet teraz... wrzuciłem
KONKRET, a tu 1500 jakichÅ› mniej, lub bardziej pojebanych wideo, dopiero
przeklikałem na "muzyka" i było (bo kurde, znalazłem melodyjkę i wrzuciłem)
na drugiej pozycji. Sami zobaczcie - Renata Danel - Mężczyzna z mojego
biura, co wam Wrzuta odpowie... Miliard syfu wszelakiego. Gugiel, jutuba
podobnie, choć gugiel zachowuje szczątki pozorów udostępniając (czemu nie
domyślnie qrva?) opcję "dokładnie" (1). Nawet Allegro, jak coś podpytam i
nie znajdzie, zamiast po prostu margnąć "nic nie znalazłem", to wypieprza mi
setki badziewi kompletnie mi niepotrzebnych, gdzieÅ› w zakamarku z cichym
piskiem, jacy to oni są kurwa dobrzy wujkowie i jak bardzo chcą mi zrobić
dobrze i proponują mi to i owo i siamto, nie biorąc pod uwagę, że
rozpierdzielają mi kompletnie szukanie, które kiedyś działało - konkretnie
mam na myśli przeskok kategorię wyżej/niżej z konkretnym ciągiem do
wyszukania.
Kurwa, jak ja nie cierpię, gdy ktoś udaje przychylność wobec mnie (choćby
sam M$, który niby lepiej wie, czego potrzebuję), udając, że jeśli np.
(przykład z dupy wyjęty, ale o zasadę biega) szukam ekierki szkolnej
produkcji albańskiej, to z pewnością na pewno koniecznie potrzebuję kawy
mielonej, cyrkla zerownika, albańskiego herbarza, przewodnika po Tiranie
(pozdrawiam mieszkańców stolicy i kraju - oni są niewinni), ekierkę, ale
może z Mozambiku, czy Maroka, albo z Niemiec, jeden wuj. Do tego słownik
albański, podręcznik do matematyki, zeszyt w kratkę... i pierdyliard innego
wszelakiego całkowicie mi niepotrzebnego gówna - nie szukam żadnych
słowników, zeszytów, itd. tylko tek konkretnej, pierdolonej, ekierki z
Albanii, tylko jej i żadnej innej, i niczego innego. W pełni rozumiem Twoją
"kurwę". Bo mnie też jasny szlag trafia.

(1) Narzędzia wyszukiwania, wszystkie wyniki, przeptaszyć na Dokładnie. Za
każdym razem od nowa... A i tak działa to jak nasza służba zdrowia, choć
nieco mniej "zakaźnie", coś się dzięki temu ma szansę wyłonić.

Co do szukania w Guglu - trafia mnie, gdy sterów szukam do czegoś,
pierdylion forów wszelakich "nie działa mi sterownik (bo kurwa nie ten...)",
a jak już coś, to się okazuje, że nie ten system i Bogu dzięki, gdy
sterownik przy instalacji wydrze ryja "ja nie pod ten system jestem". Ale
niektóre nie drą i bywa, że rozjebują system i kłopot jest przywrócić stan
pierwotny.
Co do pytania jwt - wrzuciłem zapytanie
windows xp zmiana uprawnień użytkownika
I pierwszy link wydał mi się interesujący. Nie badam dalej, bo już jestem
przymulony późną godziną, nie powiem, czy to rozwiąże temat... Lecę kimać,
za dnia może się pobawię... ale raczej danymi - na gwałt robię ścisk na
jednych dyskach, by zluzować inne - potrzebuję przynajmniej 150-200 GB
wolnego w jednym kawałku, jak najwięcej... I mam dużo sprawdzania (wywalam
przy okazji babole, w sensie rzeczy niepotrzebne).
http://traxter-online.net/zmiana-uprawnien-uzytkownika-windows-xp/