zablokowany VPN a Windows XP

Autor: przempo <przempo_at_poczta.fm>
Data: Mon, 28 Jan 2013 09:29:30 +0100

Dzień Dobry.
Koledzy, trapi mnie problem blokującego się połączenia VPN.
Sytuacja wygląda następująco:
Musiałem odebrać sobie prawa administratora na koncie (Windows XP)
ponieważ połączenie VPN muszę realizować z konta zwykłego użytkownika,
wszystko pięknie działa do momentu wstrzymania systemu (z powodu np.
bezczynności) lub wylogowania użytkownika podczas aktywnej sesji VPN. Po
"wybudzeniu" komputera lub ponownym zalogowaniu w żaden sposób nie można
się już zalogować, czy też ustanowić połączenia VPN. Pomaga reset
ustawień IE i ustawienie zabezpieczeń, niestety jest to uciążliwe i
czasochłonne. Jeśli wylogowanie lub wstrzymanie systemu następuje
podczas nieaktywnej sesji VPN, nie ma żadnych problemów. Czy można w
jakiś sposób zaradzić tej nieznośnej sytuacji blokowania VPN?
VPN realizowany na oprogramowaniu Cisco.
Proszę o wybaczenie jeśli użyłem niefachowego języka podczas opisu problemu.

Pozdrawiam.

Przemo