komunikat: ta wtyczka jest niebezpieczna

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Tue, 22 Jan 2013 10:42:50 +0100

Witam,
Korzystam z przeglądarki FF v 18.0.1
Wersja Javy: Java 7 update 11 (build 1.7.0_11_b21)
Czasami zaglądam na stronę onetu, aby obejrzeć notowania.
Aby ta zawartość się wyświetliła muszę mieć zainstalowaną Javę.
Wszystko było OK do czasu aktualizacji FF do najnowszej wersji.
Teraz przy próbie obejrzenia tej strony wyświetla mi się następujący
komunikat:
"Ta wtyczka jest niebezpieczna.
Kliknij, aby aktywować wtyczkę Java SE 7 U".

Czy rzeczywiście grozi mi niebezpieczeństwo przy otwieraniu tej, przecież
jak najbardziej (tak mi się wydaje) bezpiecznej strony ?