Re: podłączanie komputera do tv

Autor: ...:::WISKOLER:::... <jvfxbyre_at_burgh.rh>
Data: Sun, 20 Jan 2013 08:09:24 +0100

Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Sylwia.
naskrobał(a):

> Chciałabym podłączyć komputer do telewizora za pomącą .. zdaje się kabelka pc. No i już mam ładnie tapetę na telewizorze .. ale jest to tak jakby drugi ekran .. bez ikon, paska startu itd. Myszką moge wjechać na ekran tv gdy przekroczę ekran komputera po prawej stronie. Chciałabym, aby i na komputerze i na ekranie pojawiło mi się ot samo. jak to zrobić ?

Pomieszaj sobie we właściwościach ekranu na karcie graficznej, tam
powinieneś miec coś takiego jak klonowanie pulpitu lub ekranu, nie pamiętam
teraz jak to się nazywało.
Karta grafiki to Gforce?

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz, co jest lepsze: radio czy gazeta? - zapytał podejrzliwie Mueller.