Re: Czym robić kopie bezpieczeństwa?

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_at_nospam.o2.pl.cx>
Data: Thu, 17 Jan 2013 18:59:25 +0100

W dniu 2013-01-16 10:17, Marek pisze:

> Właśnie pobawiłem się tym narzędziem. Albo czegoś nie załapałem albo ten
> program ma potworną wadę i mimo całej swojej genialności - nie da się go
> zastosować. Bo faktycznie od strony konfiguracji wygląda wręcz idealnie.
> Sęk w tym, że praktycznie nie da się przywrócić zbackupowanych plików.
> Może wiesz jak to zrobić?

To jest dokładnie to, z czym się spotkałem próbując używać Cobian
Backup. Niby backup zrobić się nim da, ale skutecznie przywracanie nim
czegokolwiek w jakiś bardziej zorganizowany sposób jest praktycznie
niemożliwe.

W skrócie - jedynym sensownym rozwiązaniem jest coś, co po pierwsze
potrafi robi "shadow" pełny z danego woluminu, po drugie potrafi robić
"shadow" przyrostowy, w tym selektywnie, i dodatkowo umie to wypchnąć na
dowolny zasób sieciowy (czy to windowsowy, czy FTP, czy cokolwiek
innego). Oczywiście jakieś przechowywanie wersji danych obrazów było by
ideałem.

--
Tomek GÅ‚owacki