Re: Windows 8 Media Center Pack

Autor: Animka <animka.to.nie..ja_at_wp.pl>
Data: Wed, 16 Jan 2013 00:22:22 +0100

W dniu 2013-01-14 00:53, Mr Misio pisze:

> do konca stycznia za free :p

To się chyba skończyło, albo to jest świństwo bo mnie pobrali paupalem
45 zł + 7.50 bodajże Vat.
Czy na tym Paypalu bezpiecznie jest przechowuwać cały swój numer karty?
Oni zadają całego numeru karty i coś mi tu śmierdzi.

Jak pobrałam ten WMCenter to mi dali drugi numerek i mam już pliki do
sporząszenia płytki bootowalnej do zainstalowania Windows 8. Robi to
automatycznie w czasie pobierania. PÅ‚ytka zrobiona w mig.
TYlko teraz mam do wyrzucenia drukarkÄ™ Brother, bo tej fabryce Brother
nie chciało się zrobić sterowników do skanera i w ogóle takiego czegoś
jak na płytce do 7-mki. Nic tylko płakać nad teraz taką zas* drukarką.

--
animka