Re: kopia systemu win7 (cross post)

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri, 11 Jan 2013 20:22:43 +0100

W dniu 2013-01-11 19:33, bubu pisze:

> Zapewne tak, ale wolałbym żeby co tydzień robiła mi się kopia
> w sposób jaki ma 7 wbudowany (z którego wcześniej korzystałem).
> Dalej przywracam system w normalny dla 7 sposób, ale mi coś po jakimś czasie
> przechwytuje partycję z danymi i cała zabawa zaczyna się od początku.
> Jakiś pomysł jak to to (przyczynę) znaleźć ?

http://www.intowindows.com/using-windows-7-image-backup-tool/

Z tego wynika, że na partycji z danymi, których nie chcesz w kopii znajduje
się coś co wskazuje na to, że jest to związane z systemem. (Np. Co sie
stanie jeśli na niej umieścisz prócz \Windows dane user'ów?).

Nie mam W7 (tylko wirtualnie), więc nie mogę tego sprawdzić (nie chce mi się
kombinować z dodawaniem dodatkowych dysków do VirtualBox'a).