Stara drukarka + przejściówka + W7x64 - niewyraźne wydruki

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Wed, 09 Jan 2013 08:28:15 +0100

Podłączyłem starą drukarkę HP LaserJet 1150 do kompa z W7x64,
podłączając przez przejściówkę LPT-USB. Zainstalowało automatycznie
pobierajÄ…c sterowniki z Windows Update, drukuje bez problemu... ale
czcionka jest nie taka, wszystko jakoś mało wyraźne. Podejrzewam że to
właśnie kwestia sterowników, ale strona HP odsyła do sterowników z WU.
Próbowałem w systemie zmieniać różne ustawienia drukarki, ale nic to nie
daje. Czy spotkał się ktoś z czymś takim i rozwiązał problem? Podłączona
do XP (przez LPT) działa jak powinna.

--
Pozdrawiam
ikov