Re: Windows XP i dluuuuuuugie listowanie folderu

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun, 06 Jan 2013 18:09:19 +0100

W dniu 2013-01-06 17:20, Mr Misio pisze:

> Nie mam TortoiseSVN. I jestem tego swiadomy i pewny :)
>
> Ewentualnie jak sprawdzic co moze byc (te pluiny gdzies mozna wylistowac)

Ściągnij sobie Autoruns z pakietu sysinternals (teraz po wykupieniu MS). Tam
jest zakładka Explorer - tam zobacz. Na prymitywa, weź kartkę papieru - w
programie odznaczaj i na kartce zaznaczaj co odznaczyłeś (tak ku
przywróceniu). Możesz mieć np. plugin/dll od rozpoznawania typu
plików/podglądu w takim trybie...
Odznaczaj coś co na Twoje wprawne oko wygląda nieznajomo (na Twoje oko).