jak odblokować użytkownika

Autor: MarkPunk <markpunk_at_poczta.fm>
Data: Thu, 3 Jan 2013 16:01:35 -0800 (PST)

a więc tak

mam użytkownika admin z hasłem którego to w swojej wielkości ukryłem

dokonując wpisu w rejestrze

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList

 tworzymy wartość DWORD o nazwie takiej samej jak nazwa użytkownika i nadajemy wartość 0.

w tej chwili sytuacja wygląda tak że mam dostęp tylko do konta ograniczonego Krzysiu

i nie mogę nic z nim zrobić

naciskanie Alt+Ctrl+Del nie wywołuje ekranu logowania z możliwością wpisania użytkownika i hasła

a do klikania mam tylko Krzysiu

próba uruchomienia czegokolwiek jako administrator kończy się komunikatem wpisz hasło którego nie ma gdzie wpisać :(

jak to odkręcić