Re: porówanaie 2óch partycji za pomocą sum kontrolnych CRC

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_at_nospam.o2.pl.cx>
Data: Sat, 29 Dec 2012 12:06:33 +0100

W dniu 2012-12-29 11:37, bartmeteo_at_gmail.com pisze:
> Witam
> Chcę porównać zawartość dwóch partycji, które powinny być identyczne. Za pomocą Norton Commander utworzyłem, sumy kontrolne CRC.
> I teraz jak razem porównać te sumy kontrolne? Czy w ogóle właściwie rozumuję w moim przypadku? Może nie do takich zastosowań istnieją sumy kontrolne?

Co rozumiesz przez utworzyłem sumy kontrolne partycji w Norton
Commanderze? Obrazów partycji zrobionych jakimś narzędziem, wszystkich
plików po kolei, archiwum zawierające wszystkie pliki partycji?

Porównujesz po prostu sumę kontrolną - jak taka suma wyląduje w pliku
tekstowym, to po prostu otwórz ten plik, jak jest taka sama w obydwu
porównywanych przypadkach to jest dobrze.

--
Tomek GÅ‚owacki