kopia bieżących plików

Autor: dcim24 <dcim24_at_gmail.com>
Data: Wed, 26 Dec 2012 06:34:14 +0100

Witam,
Szukam programu do bieżącej kopii dokumentów. Moje wymagania idealnie
spełnia Cobian Backup, ale ma jedną wadę - przy wyborze kompresji pakuje
każdy plik oddzielnie, co jest denerwujące. Można wybrać opcję bez
kompresji, ale wtedy robienie kopii zapasowej może trwać koszmarnie
długo (robię backup na pendrive).
Objaśnienie dla osób pytających "google wyłączyli?". Programów takich
jest bardzo dużo, ale ich instalowanie, sprawdzanie zajmuje sporo czasu,
ponadto nie lubię eksperymentować na systemie przeznaczonym do pracy.
Reasumując: poszukiwany program do backupu bieżących dokumentów
(względnie mała ilość danych), z backupem pełnym i
przyrostowym/różnicowym, niezawodny i o rozsądnej wielkości (kopie
danych mogę robić np. Acronisem, ale to strzelanie z armaty do wróbla).
dzięki i pozdrawiam.
kb
PS Dlaczego robiÄ™ kopiÄ™ na pendrive? szybko, nie ma zawodnego mechanizmu
silnikowego