Re: Uaktualnienie do Win8 z płyty

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 23 Dec 2012 11:49:11 +0100

W dniu 2012-12-23 01:08, Animka pisze:

> Jakbyś nie kłamał to wkleiłbyś linka do tej strony.
> Zresztą nie mądrzyj już się.

Link uzupełniłem 3 minuty potem. Jednakże nie sądzę, że jeśli nawet
zwróciłabyś na ten drobiazg uwagę, to cokolwiek zmieniłoby się w Twojej
impertynencji. Zadziwia mnie Twój tok rozumowania. Zanim zarzucisz komuś
kłamstwo to najpierw dobrze zastanów się nad sobą. Nie sądzę aby nawet
dowód zakupu w Media Markt Ciebie przekonał bo uznasz, ze to
fałszerstwo. Masz ochotę trolować, to znajdź sobie kogoś innego do
dyskusji. Ja nie zamierzam być pożywką dla Twojej ułomności psychicznej.