Re: instalacja xp na notebooku bez napędu cd

Autor: zlotowinfo <dupa_at_dupa.xx>
Data: Mon, 17 Dec 2012 22:32:35 +0100

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> napisał w wiadomości
> I co się działo? Bo to bardzo chętnie spróbuję u siebie odtworzyć.

skoro nic siÄ™ nie dzieje czyli sam widzisz ten swap zbyteczny u ciebie
wogóle

> Wyjaśnij mi dlaczego włączony plik wymiany zamula system? Kiedy, w jakiej
> sytuacji, z jakiego powodu?

bo dysk jest wolniejszy od ramu

> Niestety argumentów na poparcie nie masz.

2.2GB wolne przy 4GB
nie mam niestety odnośni ile by było na xp

ale zakładam że windows nie pożarłby
niewiadomo na co niecałych 2GB ramu

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/