Re: Problem z instalką Windows ME

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Mon, 17 Dec 2012 20:37:55 +0100

Dnia Mon, 17 Dec 2012 17:33:21 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> http://lmgtfy.com/?q=windows+millenium+pl+iso
> Pierwszy od góry ;-) :
> http://chomikuj.pl/agrest1958/programy/Windows+millenium+bootable+iso

Piotrze, twoja podpowiedź jest IMO deko nieprzemyślana.
1. Nie wyjaśnia mi czy Compaq (lub inni producencji kompów) mieli "swoje"
numery ME tak jak to wiem o XP.
2. Nie zapewnia że proponowana wersja ME na Chomiku przyjmie mój numer z
stickera.

Ja wiem i bez ciebie że łatwo jest znaleźć ME w necie tylko nie wiem jak
znaleźć wersję który przyjmie nr z obudowy Compaq a nie chcę ssać kilku czy
kilkunastu wersji + wypalać kilkanaście płytek + przeprowadzać tyleż prób
instalacji :) W końcu instaluję tego ME dla zabawy.
Niemniej, dziękuję za podjęcie tematu :)

--
Jacek