Re: Kreator PDF

Autor: <lricardo1978_at_gmail.com>
Data: Sun, 16 Dec 2012 01:48:17 -0800 (PST)

W dniu niedziela, 16 grudnia 2012 04:54:19 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

> http://www.bullzip.com/

Dzięki serdeczne. Też mi sie wygooglał właśnie ten kreatorek. Podczas instalacji załadował co prawda również usługę faksu. Mam nadzieję, że mogę ten faks usunąć...
A czy znasz może dobry darmowy konwerter PDF 2 Word - ten Bullzipa konwertuje tylko pierwsze 3 strony dokumentu.
I jeszcze jedno - jakoś nie mogę się odnaleźć w tych grupach dyskusyjnych Google (dawniej korzystałem z serwera news przez Outlook Express) - jak mogę ustawić powiadomienia emailowe o odpowiedzi na moje posty. Klikałem tu i ówdzie w opcjach ale nie dostałem żadnego powiadomienia o odpowiedzi na mój post.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie.