Re: instalacja xp na notebooku bez napędu cd

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri, 14 Dec 2012 22:19:11 +0100

"Mr Misio" napisał:

> Ciesze sie, ze moglem pomoc :)

Nie bój, nie bój, zaraz się okaże, że potrzebny będzie też FDD na USB.

> Wymyslilem to kiedys jak nie chcialo mi sie mordowac z instalacja z
> pamieci flash.

Mordować w sensie użerać? (wolę się upewnić)
Jedyną upierdliwą czynnością podczas instalacji jest konieczność
odwrócenia netbooka na plecki (o ile nie zadbało się zawczasu o
pstryknięcie fotki), żeby odczytać kod z naklejki, ale to już jest
niezależne od nośnika. A nawet rzekłbym, że łatwiej wykonać taką
ekwilibrystykę z wetkniętą kartą czy pamięciowtykaczem kieszenionośmym
(tm), niż z dyndającym napędem CD/DVD.

JoteR