Re: jak ustawić regułę wiadomości dla spamu z o2

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Wed, 12 Dec 2012 21:51:25 +0100

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre_at_burgh.rh> napisał w wiadomości
> Otóż w reklamach wystepuje zawsze fragment powtarzający się "reklama
> wysłana przez..." i to mi posłużyło jako kanwa dla filtra. U mnie działa.

U mnie ten zwrot występuje, ale na końcu w formie jakby podpisu, może stopki
redakcyjnej.
Chyba próbowałem tego sposobu, aby umieścić te słowa w filtrze: "kiedy w
treści wiadomości znajduje się....".
Chyba nie zadziałała, bo stopka nie jest zaliczana do treści
Piszę chyba, bo tyle kombinacji już robiłem, że nie jestem pewien. Dlatego
ponownie ustanowię taką regułę i rano sprawdzę, jak zadziałała.