Re: nie działa sfc /scannow

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 10 Dec 2012 23:56:56 +0100

artiun <artiun_at_spam.wp.pl> napisał(a):
> A to chętnie poczytam jak jest zorganizowana jego struktura.

Chyba listy asocjacyjne. Niestety nie mam teraz pod ręką Windows Internals.
W każdym razie wątpię, żeby wzorowali się na SQLite, które z resztą chyba
powstało później.

> Wpisy się pojawiają/znikają, na bieżąco nic nie jest przepisywane.
> No wprost genialne :)
> Powiedz jak to zrobili!?

Ale co dokładnie? Pliku oczywiście nie przepisują, rejestr siedzi w RAMie
podczas pracy.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/