Re: nie działa sfc /scannow

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon, 10 Dec 2012 18:20:52 +0100

> Nie ma spodziewanego typu. Przeciwnie, zwracany jest i typ i wartość.
OK, może wyjaśnię. Jest sporo dyskusji na temat optymalizacji rejestru.
Nie chodzi mi o prowokację do jakiegoś "flame:".

> Nie ma takiej sytuacji bo nie ma zapytania o typ.
Bowiem działa to jak baza SQLite (typ danych "wszystkich" to TEXT).
PostgreSQL też ma ten typ, ale nie jest podstawą (to tak się głupio ktoś nie
czepił).

> W jakim języku? Zazwyczaj jest to po prostu int, bo nie ma sensu wymyślanie
> czegoś innego, na siłę jednobitowego.

Inaczej nie ma w C, C++. (No jest coś, ale to pomijam).