Obraz Windows8 PL

Autor: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 10 Dec 2012 13:26:41 +0100

Witam.
Ktoś coś wie skąd można pobrać obraz oryginalnej płyty Win8 PL x64, od
biedy może być x32??
Mam lapka z ori Win8, ale recovery się spitoliło i nie chce przywrócić
systemu. A mam obraz ale wersji PRO i pokazuje (oczywiście naturalnie)
że klucz się nie zgadza. Lapek samsunga, klucz Win8 oczywiście zaszyty w
kompie.
Może iso samej wersji Core by zadziałało.
No chyba, że ktoś zrobi kopię ori płytki i wyślę mi pocztą (koszta
pokryje płyty, wysyłki i dorzucę na 4-ro pak złocistego napoju)
kontakt na priv kamil.<wytnij>komodzinski(at)gmail.com