Re: Sound Blaster SB1070 pod XP SP3

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Mon, 10 Dec 2012 02:05:38 +0100

Użytkownik "K" <a_at_b.c> napisał w wiadomości
> witam,
> czy komus udalo sie zainstalowac karte SB1070/1071 pod XP z SP3? creative
> nie wspiera XP w swoich sterownikach, a te ktore dzialaly przed SP3 nie
> daja sie zainstalowac w SP3. czy ktos mial podobny problem i udalo mu sie
> go rozwiazac?

Program, który nie chciał mi się odpalić w XP, z powodu, że XP jest za nowy
dla niego, czy program za stary do XP, nie pamietam dokładnie...
uruchomiłem w trybie zgodności. XP ma to od dawna, ale chyba tylko raz, czy
dwa, musiałem skorzystać. Ma to też W2k, ale działa do dupy, mimo starań nie
pomogło na zgodność (przynajmniej to moje, a program - instalkę -
uruchamiało góra do NT4). A w XP poszło z buta i program odpalił pięknie.
Wybierasz (eksplorator, spod TC albo klikasz i chwilÄ™ przytrzymujesz PPM,
albo wybierasz klawisz menu) plik EXE do uruchomienia, PPM właściwości,
zakładka Zgodność, ...a tu już myślę, że sobie poradzisz.