Re: Zamienniki programów graficznych pod Windows XP/Vista

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sat, 8 Dec 2012 13:34:19 +0100

Dnia Sat, 8 Dec 2012 11:36:30 +0100, E.Z. napisał(a):

> Dzięki, Co do stopnia skomplikowania to jest to to czego szukam.
> Ale czy pozwoli również na operacje na plikach wektorowych?

Nie, to program do grafiki rastrowej, do wektorow polecam darmowy, polecany
juz tu Inkscape. Lub jesli chcesz cos lepszego a nie bardzo drogiego to
polecam (i sam uzywam) DrawPlus firmy Serif. Oni maja tez fajny program do
DTP (polprofesjonalnego). DrawPlus:

http://www.serif.com/drawplus/

Z tym, ze nie patrz na te ceny z ich strony, bo czesto robia promocje i
mozna te softy kupic za duzo taniej, chocby teraz, na swieta, uzywajac kodu
XSERIF30 masz 30% rabatu, a zdarzaja sie rabaty do 80%.
Zaloz u nich konto i zaznacz informowanie o promocjach. Dostaniesz co jakis
czas ciekawa oferte.

--
pozdro
R.e.m.e.K