Re: Windows7 HP nie dziala pasjans

Autor: Dennis <diabolo_at_pomidoro.pl>
Data: Sat, 8 Dec 2012 10:49:29 +0100

Użytkownik "Dennis" <diabolo_at_pomidoro.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> No właśnie są, po wejściu do folderu włączają się gdy wybiorę opcję:
> uruchom jako administrator!
> Co za bzdura. Jak włączyć domyślnie uruchamianie wszystkiego jako admin?
> Póki się dało używałem XP, więc nie wszystko jeszcze wiem o siódemce.

Nie, to jednak nie to. Raz się odpaliły jako admin, ale później znów nic.
Na razie wgrałem tam pasjanse z XP, ale czemu to nie działa? Nie będę
przeładywował systemu z powodu takiej bzdury. Mógłby ktoś wystawić na
jakimś chomiku/rapidzie spakowany folder z grami systemowymi z Win7
64bit(jeśli to ma znaczenie)?