Re: Win7x64 RAID 1

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri, 07 Dec 2012 14:54:28 +0100

W dniu 2012-12-07 10:07, Nathan pisze:

> Witam serdecznie
>

> Pytanie: Czy jest możliwość stworzenia soft RAID 1 w układzie *partycja*
> + HDD?
>
> Załóżmy, że sa 3 dyski:
>
> 1- Sysystemowy
> 2- DATA 500 GiB
> 3- DATA 250Gib
>
> Na dysku #2 tworzymy 2 partycje po 250GiB
> Czy jest możliwość stworzenia RAID 1 z jednej partycji HDD#2 i całego
> HDD #3?

Nie wiem, jak w "siódemce", ale w wersjach serwerowych (a także na XP,
jeśli się wiedziało jak spatchować) można dyski ustawić jako dynamiczne,
po czym prawy klawisz myszy na partycji i "dodaj dublowanie" czy cuś
takiego.
W tej chwili nie mam jak sprawdzić, wszystkie maszyny mam ze sprzętowymi
matrycami, a laptop z Win7 pracuje akurat na Fedorze.

--
Pozdrawiam.
Adam.