Re: jak usnąć nieużywany folder Moje dokumenty" z D:

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Thu, 6 Dec 2012 23:08:45 +0100

Użytkownik "kmark" <markotar_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anerys" <spam.nie.jest_at_spoko.pl> napisał w wiadomości
>
> Wielkie dzięki,
> Ten programik wyleczył wszystko. Dodatkowo, niespodziewanie odzyskałem

Czyli zostały nałożone konkretne uprawnienia, co zablokowało dostęp do
danych w innym kompie... Słuszne podejście, jeśli istnieje możliwość, że
dysk może macać ktoś, kto nie powinien.

> wszystkie pliki osobistych dokumentów (prawie 10GB), po których już
> obchodziłem żałobę.

... Pod jakimś Linuxem też byś odczytał :) (Ubuntu, Knoppix, KateOS)

> Jestem ogromnie zadowolony z Twojej porady.

Nic takiego, trafiłem po prostu :) Sam z tego programu korzystałem, także w
sytuacjach krytycznych, gdy dochodziło do tego uszkodzenie struktur na
padniętym nośniku.

> Życzę Ci, żebyś żył wiecznie w dobrym zdrowiu.
> Serdecznie pozdrawiam

Pozdrawiam również :) A zdrówko i owszem, przyda się, TNX :)
I nie przejmuj się, że się tak rozpisałem - po prostu biorę od razu pod
uwagę możliwości/sytuacje, z którymi się zetknąłem.
A jak nie ja, to z pewnością ktoś z grupy też by podpowiedział - większość
kolegów jest o niebo lepszych, niż skromny ja :)