Dziennik zdarzeń

Autor: Dariusz Rodziewicz <radziwil_at_wp.pl>
Data: Thu, 6 Dec 2012 05:48:51 -0800 (PST)

Witam

Potrzebuję przejrzeć Dziennik Zdarzeń. Niestety domyślne narzędzie jest w moim przypadku niewystarczające. Wiem, że można zadawać pytania do DZ, ale nie mogę niczego sensownego w necie znaleźć. Kiedyś przeglądałem za pomocą zapytań DZ z linii poleceń, ale niestety nie zrobiłem sobie odpowiednich notatek. Przypuszczam, że chodzi o język zapytań WQL, ale nie wiem jak się nim podłączyć pod DZ.
Proszę o podpowiedzi lub o sensowne linki.

Pozdrawiam

Darek