Re: Win8 Pro ma tryb XP?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed, 5 Dec 2012 01:33:09 +0100

Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px> napisał(a):
> No to wygląda na to, że Windows 8 jeszcze dłuuuugo nie zagości na moich
> maszynach. Nie uśmiecha mi się płacić dodatkowo 400 zł za kolejną
> licencję na XP, na dodatek za chwilę nie będzie go już w oficjalnym
> obrocie....

Niestety, potwierdza się, że co drugi Windows jest udany, choć tutaj problem
jest licencyjny a nie techniczny. Nie mam pojęcia co przyświecało
Microsoftowi gdy wycinał licencję na wirtualizowanie XP. Powody dla których
wprowadzono XP Mode przecież się nie zdezaktualizowały.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/