Problem trywialny? nie trywialny? podział katalogu

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_at_nospam.o2.pl.cx>
Data: Sat, 01 Dec 2012 18:54:45 +0100

Cześć,

Potrzebowałbym narzędzia, które katalog X z zawartością podzieliło by mi
na X katalogów o zadanym rozmiarze albo wygenerowało x plików .iso o
zadanym rozmiarze. Celem wypalenia na X płytek DVD/Bluray. Oczywiście,
nie musi być co do bajtu, może być taki podział, aby się zmieściło na
płytkę i tych płytek możliwie jak najmniej.

Wiem, że można po prostu WinRARem czy czymkolwiek takim spakować katalog
i podzielić sobie na ileś archiwów i będzie dobrze, ale mi zależy aby
zawartość była dostępna od ręki, bez konieczności rozpakowywania.

Domyślam się, że soft który by to robił musiał by mieć kawałek sesnownej
"logiki" żeby np. losowo nie dopasowywał zawartości do rozmiaru zadanego
bo to nie o to chodzi ;)

Znacie coÅ› takiego?

--
Tomek GÅ‚owacki