Re: Windows oo - sie zacznie ;)

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 27 Nov 2012 13:30:09 +0100

Użytkownik Jacek W. napisał:
> Użytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Proponuję zadzwonić do MS i niech Ci pomogą.

Dzwonilem raz, i na razie sie odbilem "pan zainstaluje najpierw znow XP
SP3 i zrobi upgrade do win 8 32 bit"

Ale ja chce win 8 64 bit!

> Albo ... niech Ci oddadzÄ… kasÄ™ i zabiorÄ… sobie klucz - ciekawe co by
> zrobili?
> Czy w tym przypadku teĹĽ obowiÄ…zuje zwrot towaru?

Przypuszczam, ze tak. Bo to nie jest jak na steamie "wypozyczanie
oprogramowania".

> Ja ściągałem obraz ISO kilka razy. Za każdym razem był jakiś trzaśnięty
> - błąd na samym początku instalacji, zamin o cokolwiek zapytał.
> Wkurzyłem się i pobrałem obraz Win 8 Pro Upgrade z torrenta, który
> wystawił jakiś dobry człowiek z płytą DVD. Wszystkie problemy się
> rozwiązały.
> Śmiem twierdzić, że MS robi to celowo, aby zarobić na DVD ;-)

Mam tez oryginalna plyte z upgrade win 8 pro, ten zestaw za 249 w
sklepach, no i dupa :/

Ogolnie - bardzo pozytywny efekt Windows 8 (nie spodziewalem sie po tylu
narzekaniach tu i tam) zepsulo podejscie (?) MS.

Wyglada na to, ze lepiej bym wyszedl na "piracie" niz na oryginele.

Z reszta to nie pierwszy raz, odkad zaczalem uzywac legalnego softu (a
bedzie juz z dekada) to zawsze pojawiaja sie problemy jakies z d..py
wziete.

A dalo sie kiedys prosciej, bo np. upgrade do XP zapytalo tylko (czysty
instal) - "wloz plyte z win2000 do napedu" - pomielilo, spradzilo i
poszlo dalej....