Re: Modyfikacja klawiatury "polski: programisty" o własne, dodatkowe znaki

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Mon, 26 Nov 2012 15:03:24 +0100

> Pytasz, jakich *my* używamy, żebyś *ty* mógł je u *siebie* zaimplementowć?
> Można i tak ;->

Przecież to logiczne. O tych, które sam używam, to wiem. Ale wolnych kombinacji
jest jeszcze sporo. Więc chcę do nich przypisać znaki, których inni niż ja
ludzię używają raz na jakiś czas, bo po pierwsze jest prawdopodobne, że i ja
kiedyś będę musiał taki znak wstawić, a po drugie z zasady nie robię nic tylko
"pod siebie", więc chętnie znajomym moją modyfikację klawiatury zaproponuję i
pewnie siÄ™ znajdzie ktoÅ›, komu siÄ™ przyda.

> znak stopnia - °
> paragraf - §
> plus-minus - ±
> potęgi - ² i ³
> dzielenie - ÷
> symbol Ohma - Ω
> znak przyrostu - ∆
> czasami ułamki - ¼, ½
> rzadziej znaki towarowe - ©,®,™
>
> Nie wiem jednak, jakie to może mieć dla *ciebie* znaczenie.

Spore - o znaku przyrostu nie pamiętałem. Resztę już dodałem, bo używam.
Dzięki ;)
latet