Re: Modyfikacja klawiatury "polski: programisty" o własne, dodatkowe znaki

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun, 25 Nov 2012 23:02:48 +0100

> Ten sposób cały czas działa. Widocznie dla Lateta jest on niepraktyczny i
> wcale siÄ™ mu nie dziwiÄ™.

Z innej mańki, daje mi gość spis znaków z jednej strony (kody), z drugiej
spodziewane (skróty), byle dozwolone w systemie. To po to bym się nie
narobił. Ja mu przesyłam plik .exe i używa. A teraz druga strona medalu, po
co mu to .exe skoro może to załatwić w ramach czegoś co i tak działa w
systemie (sterownik .sys)? Nie nadłoży roboty, pamięci więcej nie zajmie.

Też mu się nie dziwię :)