Re: Modyfikacja klawiatury "polski: programisty" o własne, dodatkowe znaki

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun, 25 Nov 2012 22:47:41 +0100

> W extended, w jakieś tam stronie kodowej, mogą być. Ale co z tego niby ma
> wynikać? Nie ma to żadnego związku z tematem wątku. Związek może mieć z
> dziadowskimi aplikacjami, które nie umieją Unicode, ale to już oddzielny
> problem, niezależny od tego czy ktoś sobie zmodyfikuje układ klawiatury czy
> też wprowadzać te znaki będzie w jakikolwiek inny sposób.

Właśnie idzie o ten Unicode. Jeśli czcionka nie będzie miała pełnego zakresu
znaków, to i tak dupa. A to extended było np. w polskich warunkach
wykorzystywane do umieszczania np. mazowii, iso, i innych polskich (stÄ…d
tyle standardów) znaczków. A semigrafika (te ramki), były używane np w
Cliperze, do robienia Å‚adnych okienek dialogowych :), na konsolach (dobra w
DOS'ie).
Napisałem tylko o użyciu właściwej/go fontu/czcionki.