Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun, 25 Nov 2012 19:36:52 +0100

W dniu 2012-11-25 12:48, Rados艂aw Sok贸艂 pisze:

> UPX si臋 w og贸le nie op艂aca. Co z tego, 偶e plik .exe jest mniej-
> szy, skoro do jego uruchamiania jest wymagana dodatkowa pami臋膰
> i moc obliczeniowa, bo nie mo偶na go bezpo艣rednio odwzorowa膰
> z dysku do pami臋ci fizycznej?

(moje zdanie, op艂aca mi si臋), Zajmuje to to po "spakowaniu" mniejsz膮 ilo艣膰
np. na USB. A jak (zreszt膮 nie dawno napisa艂e艣 - czas nie ma tu istotnego
znaczenia). Program uruchomiony _raz_ i tak dzia艂a potem normalnie. np.
Total Commandera, wraz z pluginami traktowa艂em UPX'em, po to by zostawi膰
troch臋 miejsca na potrzebne w danym momencie drivery - m贸wi臋 o przypadku
kiedy kompa naprawia si臋 u KOGO艢 w domu.