Re: Win 7 - skroty klawiszowe

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 16:08:43 +0100

Użytkownik artiun napisał:

> http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows7/Create-keyboard-shortcuts-to-open-program

404, wlasciwy link
http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows7/Create-keyboard-shortcuts-to-open-programs
juz znalazlem wczesniej, tylko... ja nie chce uruchamias programi do
tego. Ja chce rozwiazanie takie, jak jest pod klawiszem myszki (prawym)
- utworz dokument tekstowy. Tylko chce temu przypisac skrot. Ale...
...najwyrazniej nie da sie prosto...