Re: Kolejne absurdy W8

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 23 Nov 2012 20:25:04 +0100

Użytkownik "Marek" <precz_at_spamowi.com> napisał w wiadomości

> Możliwość włożenia i wyciągnięcia dysku bez wyłączania komputera :-)

Ostatnio udało mi się to, na porcie SATA RAID, nie było macierzy, jeden
dysk, widziany jako urządzenie usuwalne, usunąć się udało bezproblemowo
(bezpieczne usuwanie), dodać trochę zgrzytnęło, ale też w końcu urządzenie
pojawiło się. XP SP3. Kuleje to, ale działa. A kiedyś udało ryzykując
uszkodeniem sprzętu, dodać stary dysk 10GB PATA. Nagimnastykowałem się, nie
powiem, ale to była jedyna metoda, aby odzyskać dane z dysku, ponieważ przy
starcie systemu zamrażał go na amen, albo się w ogóle nie pojawiał. Niecałe
5 minut po pomyślnym odzyskaniu dysk ostatecznie odmówił pracy... Też XP.