Re: Jak mieć dostęp do Program files w Win8?

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Fri, 23 Nov 2012 09:11:41 +0100

Użytkownik "Borneq" <borneq_at_antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości
> Zalogowałem się jako administrator, coś instalował. I tak nie daje się nic
> zmodyfikować w tym katalogu, potrzebne są jakieś uprawnienia od Trusted
> Instaler.

To jakiś paranoidalny system. W Linuxie superużytkownik może wszystko. A
tutaj najpierw musiałem wybrać konsolę administratora, wywołać "net user" z
aktywizacją administratora, potem coś instalował aż wreszcie mogłem
zalogować się jako administrator. Ale to dalej nic nie dało, bo nawet
administator nie ma uprawnień tylko Trusted Instaler.
Wołam Właściwości dla katalogu, zmieniam aby nie były tylko do odczytu i nie
daje sie -> "musisz podać uprawnienia administratora"
Zakładka Zabezpiecznia->Zaawansowane, zmieniłem właściciela na
Administatora, nic to nie dało. Chyba zmienia uprawnienia katalogu ale nie
jego zawartości.