Re: Usypianie dysku w netbooku - czy ma sens?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed, 21 Nov 2012 11:24:55 +0100

"Marcin N" napisał:

> No nie bÄ…dĹş taki.

AleĹĽ ja naprawdÄ™ nie wiem, czy:
a) da się posadzić taki system na karcie pamięci.
b) czy ów system będzie potrafił skutecznie uśpić nieużywany wszak HDD.
c) czy ów system będzie potrafił sensownie zarządzać energią a przede
wszystkim chłodzeniem procesora, aby zamiast uczynić netbooka bezgłośnym -
nie ubogacił go o nowe efekty dźwiękowe.
d) znajdzie się (oczywiście darmowe) oprogramowanie pod tenże system
obsługujące sprawnie e-booki.
Apostołowie niszowych systemów pewnikiem bardzo się oburzą na te niestosowne
pytania i z pewnością chętnie ci wszystko wytłumaczą na odpowiedniej grupie.
Ja tylko ponowię nieśmiałe pytanie - czemu kupiłeś netbooka z dyskiem
mechanicznym, skoro priorytetem jest dla ciebie bezgłośność?

JoteR