Re: Windows 8 BOX

Autor: jureq <jureq_at_Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Data: 20 Nov 2012 13:00:05 GMT

Dnia Sun, 18 Nov 2012 20:46:20 +0100, Borneq napisał(a):

> Dzięki; czy z rzeczy których nie ma w zwykłym Windows8 a są w Pro są
> takie które mogą się przydać podczas typowego użytkowania? Widzę tu
> szyfrowanie, można się bez tego obejść, Remote Desktop tylko klient Ale
> Hyper-V moze być potrzebne (?)

Z tego co udało mi się doczytać to w jakiejkolwiek maszynie wirtualnej
można zainstalować tylko wersję Pro i to taką kupioną jako System Builder
a nie tę kupioną jako OEM z komputerem. Czyli odpada np taki scenariusz:
kupujemy komputer z OEM, zaorujemy, instalujemy linuxa i w nim na VM
dopiero to Windows 8 OEM.