Re: Windows 8 - upgrade czy OEM?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Tue, 20 Nov 2012 10:48:36 +0100

Dnia Tue, 20 Nov 2012 10:03:52 +0100, Marek napisał(a):

> Mam pytanie z innej beczki. Piszę o tym w grupie o czytnikach, do której
> pewnie nie zaglądasz. Widzę, że korzystasz z tego samego serwera
> news.icm.edu.pl i czytnika 40tude dialog. Zrezygnowałem z tego drugiego
> gdyż nie czytał mi grupy pl.rec.foto.cyfrowa. Czy u Ciebie czyta?

Nie czyta, ale to imho wina serwerow. Z serwera news.neostrada.pl czyta.

> Teraz stosuję Thunderbirda i jest jeszcze gorzej. Nie mogę się dostać
> dodatkowo do innych grup np. pl.comp.pecet. Zauważyłem, że problem
> dotyczy grup o dużej ilości wątków.

Jest cos na rzeczy, byc moze provider jeszcze macza w tym palce. Ja tez
jakiejs grupy nie moglem czytac na jednym serwerze i przeszedlem na inny.
Obecnie mam grupy na kilku serwerach: news.neostrada.pl, news.icm.edu.pl i
news.task.gda.pl - roznia sie dostepnymi postami.

> Chciałbym ustalić czy jest to problemem czytników a co serwera NNTP. Czy
> mógłbyś sprawdzić czy masz tak samo pod 40tude i ew. Thunderbirdem?

Thunderbirda instalowal nie bede, sorry.

--
pozdro
R.e.m.e.K