Re: Windows 8 - upgrade czy OEM?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Mon, 19 Nov 2012 20:43:43 +0100

Dnia Mon, 19 Nov 2012 20:37:03 +0100, Borneq napisał(a):

Mam dla Ciebie dwie wiadomosci.

> To świetnie. Zastanawiam się bo jest tylko do końca stycznia. Mam nadzieję
> że gdy zechcę przeinstlować to nie będę musiał najpierw instalować XP. A co

Zla: bedziesz musial, bo to upgrade i proba aktywacji po instalacji "na
czysto" konczy sie komunikatem typu: ta licencja dotyczy Windows 8
zainstalowanego jako uaktualnienie, bye bye

> gdy kupię czysty dysk na systemowy? XP nie obsługuje dużych sektorów,
> przydała by się intalacja Win8, czy będzie możliwa gdy system vędzie na
> drugim dysku?

Dobra: jak zadzwonisz do M$ i im powiesz, ze syfiarski instalator nie
potrafil zrobic upgrade systemu i zainstalowales na czysto to ...pomoga w
aktywacji ;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K