Re: Dysk SSD - jaki duży, na jakie partycje podzielić, itp.

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Mon, 19 Nov 2012 16:51:18 +0100

W dniu 2012-11-19 16:00, artiun pisze:
> :)))
> bez jaj kiedy podkładka staje się tulejką? Obie mają w środku dziurkę.
> Różnić mogą się technologią wytwarzania, jedne są tłoczone, inne
> wytaczane (kolejność celowo odwrotna).
> Nie muszę być uczonym mechanikiem, by to wiedzieć.

Kurde... celowo pomijasz to co najważniejsze w dyskusji? Kształtem też
się różnią. Tuleja to wydłużony pierścień. Ubiegnę Twój tok rozumowania:
tylko nie pytaj przy jakim wydłużeniu podkładka przestaje nią być i
staje się tuleją. Nie jest dla dyskusji ważne czy ktoś to wytoczył czy
ulepił z plasteliny ręcznie. Nie omawiamy tu procesów technologicznych.

Dla mnie liczy się to, że po zmianie obudowy nie słyszę praktycznie
wcale dysków nawet jeśli jest to niezgodne z Twoimi teoriami.

Tu masz przykład rozwiązania dla obudów nie posiadających tłumików
drgań. Na tulejach albo - jak wolisz - na podkładkach.

http://www.poradykomputerowe.pl/sprzet-komputerowy/tlumienie-drgan-dyskow.html