Ciągle znikające Aero po aktualizacjach w W764

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Mon, 19 Nov 2012 10:53:10 +0100

Próbowałem już wszystkiego: sprawdzałem usługi, zmieniałem kompozycje,
włączałem i wyłączałem usługi, restartowałem wiele razy, robiłem test
wydajności systemu. 5.0
Jakiś fix ze strony MS
http://support.microsoft.com/mats/aero_effects_not_working
i komunikat "Menadżer okien pulpitu wyłączony"
Nie jest to związane z kartą grafiki.
dzisiaj zainstalowałem aktualizacje zabezpieczeń i po restarcie znowu
w95 :-)

Już kiedyś walczyłem z tym i czasem pomagały banalne restarty

Na pewno pomaga punkt przywracania systemu ale chyba nie o to chodzi :-(
Laptop Dell Studio 1555 W764bit
Przez 2 lata nie potrafią tego naprawić?