Re: Pytanie o "zasady buforowania zapisu" Windows7

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon, 19 Nov 2012 07:55:02 +0100

W dniu 2012-11-17 23:56, pueblo pisze:
> Witaj artiun, 17 lis 2012 w

> Szczerze, nie wiem jak to rozumieć - chyba że po prostu sarkazm
>

> Wcześniej pisałeś
> Czyli mam rozumieć, że w poważnym, profesjonalnym zastosowaniu masz
> całkowicie wyłączone buforowanie?

Nie, całkowicie nie. Ale patrząc na to od strony "naprawiacza", co
poniektórym to albo uciąć palce, albo po cichu wyłączyć :) Prościej i
skutkuje. :)
Gdzieś tutaj ktoś to ładnie ubrał w słowa, i napisał jak to się odbywa.
Np. to w formie żartu, dlaczego w unix'ach robiło się sync trzy razy? :)
(głupota, ale nieszkodliwa)

http://en.wikipedia.org/wiki/Sync_%28Unix%29

Mam nadzieję, że nikogo tak na serio nie uraziłem. Jeśli jednak stało się to
moim udziałem to po 30 listopada zalegnę krzyżem przed ołtarzem :)