Re: W8 - do czego służy screen powitalny?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sun, 18 Nov 2012 23:47:21 +0100

Dnia Sun, 18 Nov 2012 22:54:33 +0100, Marek napisał(a):

> No to nie rozumiem problemu. Z jednej strony producenci SSD twierdzą, że
> trzeba TRIMować dyski bo drastycznie zwalnia zapis nieskasowanych
> komórek, a z drugiej strony praktyczne obserwacje są inne. W czym rzecz?
> A może nie robiłeś częstych lub dużych zapisów?

No to troche zachwieje "wydajemisie" Lateta. Na fali ostanich watkow z SSD
zmierzylem dzis wydajnosc mojego Samsunga 830 128GB i stwierdzilem, ze jest
gorzej niz bylo. Mam Win7 i 30GB wolne na dysku. Zapuscilem wspomniamy przez
Lateta ForceTRIM i po godzinie wykonalem drugi test, oto wyniki (po lewej
wyniki PO forceTRIM):

http://img713.imageshack.us/img713/1323/qttemp962720.png

ps. IOPS tez uleglo poprawie.

I co Wy na to? Czemu Win7 sam tego nie robi dobrze?

--
pozdro
R.e.m.e.K