Re: W8 - do czego służy screen powitalny?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 18 Nov 2012 22:03:43 +0100

W dniu 2012-11-18 18:40, Piotr Palusiński pisze:

> Hmm, nie wiem jak można system 'zajeździć' w tak krótkim czasie.
> Ja mam Win XP zainstalowany 10 lat temu (świetlne lata) i wszystko jest ok.

Używam od lat tego samego zestawu dużych aplikacji. Ciągle są do nich i
do systemu jakieś aktualizacje. Przypuszczam, że w tym kierunku to
idzie. Zapewne gdybym ograniczył się do Office, to takich efektów bym
nie miał. Kupiłem nawet Registry Mechanic gdyż wkurzała mnie konieczność
tak częstych reinstalek. Na niewiele się to zdało. Zmieniłem system na
W7 i kłopot jak nożem uciął... zniknął.